De gemeente Alphen-Chaam is al ruim 15 jaar een trotse Cittaslow-gemeente! Eind vorig jaar (december 2025) hebben we dit samen met de supporters en inwoners gevierd bij Happy in Alphen.
Tijdens deze feestelijke avond keken we terug op wat Cittaslow onze gemeenschap heeft gebracht. Ook keken we samen vooruit naar de toekomst van Cittaslow.
Na het officiƫle gedeelte van de bijeenkomst werd er in ontspannen sfeer nog gezellig nagepraat en geborreld. Hierbij een terugblik van de avond.



































